Modern Lounge Click n' Connect

This is a forum which include SMKSBS students from selected classes. The reason why this forum is created is to keep in touch with all classmates & ex-classmates. We'll also have activities & outings on discussions of the members
 
HomeFAQSearchRegisterLog in

Share
 

 Layout Theme

Go down 
AuthorMessage
JunJie
Moderators
JunJie

Number of posts : 181
Location : Mud Valley
Registration date : 2008-05-15

Layout Theme Empty
PostSubject: Layout Theme   Layout Theme Icon_minitimeThu May 22, 2008 9:32 pm

Ahems.. Darren Wong... The Theme? What's wrong with youu?? u noe very hard to read? =.=~~~
Back to top Go down
View user profile http://www.m1dl1f3.blogspot.com
AdmiN-DarreN
Admin
AdmiN-DarreN

Number of posts : 141
Location : KL
Registration date : 2008-05-13

Layout Theme Empty
PostSubject: Re: Layout Theme   Layout Theme Icon_minitimeThu May 22, 2008 11:07 pm

haha.. i dunno which theme u all want ma.. some say very ugly wo.. i mean de previous wan.. so i change.. i'll keep changing until u all satisfied.. XP
Back to top Go down
View user profile http://mlcc.forumotion.com
kyan_eternal
Junior Member
kyan_eternal

Number of posts : 93
Age : 26
Location : the endless ending
Registration date : 2008-05-13

Layout Theme Empty
PostSubject: Re: Layout Theme   Layout Theme Icon_minitimeFri May 23, 2008 6:03 pm

hahaa ... i feel the previous previous wan nicerr ... mean starting tat wan ... XD
nvm ..try find new wan...
lol!
"san fu lei loh"
hahahahaaa ......
Back to top Go down
View user profile
AdmiN-DarreN
Admin
AdmiN-DarreN

Number of posts : 141
Location : KL
Registration date : 2008-05-13

Layout Theme Empty
PostSubject: Re: Layout Theme   Layout Theme Icon_minitimeSat May 24, 2008 12:35 am

tis is nt wat i wanted to... i gt fu chong de.. haha lol!
Back to top Go down
View user profile http://mlcc.forumotion.com
kyan_eternal
Junior Member
kyan_eternal

Number of posts : 93
Age : 26
Location : the endless ending
Registration date : 2008-05-13

Layout Theme Empty
PostSubject: Re: Layout Theme   Layout Theme Icon_minitimeSat May 24, 2008 2:47 pm

owww...O.O
wad fu chong wo Exclamation ???
Back to top Go down
View user profile
AdmiN-DarreN
Admin
AdmiN-DarreN

Number of posts : 141
Location : KL
Registration date : 2008-05-13

Layout Theme Empty
PostSubject: Re: Layout Theme   Layout Theme Icon_minitimeTue May 27, 2008 1:07 pm

swt... later when i put u as moderator den u al change la. coz now no nid to edit ourselve dy.. de forum head prepared everythin.. juz nid to choose n change.. so easy.. haiz.. kesian me last time edit 1 by 1.. -,-
Back to top Go down
View user profile http://mlcc.forumotion.com
kyan_eternal
Junior Member
kyan_eternal

Number of posts : 93
Age : 26
Location : the endless ending
Registration date : 2008-05-13

Layout Theme Empty
PostSubject: Re: Layout Theme   Layout Theme Icon_minitimeTue May 27, 2008 2:29 pm

kesiann betul ...
haizz...

anyways..thank you oso laaa
haha =DD
Back to top Go down
View user profile
JunJie
Moderators
JunJie

Number of posts : 181
Location : Mud Valley
Registration date : 2008-05-15

Layout Theme Empty
PostSubject: Re: Layout Theme   Layout Theme Icon_minitimeWed May 28, 2008 11:31 am

edit 1 by 1? huh? x faham weh.. =,=............

d headline says nintendo chat. my brother thought i was chahttin in nintendo.. how stupid..
Back to top Go down
View user profile http://www.m1dl1f3.blogspot.com
AdmiN-DarreN
Admin
AdmiN-DarreN

Number of posts : 141
Location : KL
Registration date : 2008-05-13

Layout Theme Empty
PostSubject: Re: Layout Theme   Layout Theme Icon_minitimeWed May 28, 2008 1:47 pm

tis wan is ppl's forum de.. i borrow onli.. wil change it.. XD lol! haha...
Back to top Go down
View user profile http://mlcc.forumotion.com
kyan_eternal
Junior Member
kyan_eternal

Number of posts : 93
Age : 26
Location : the endless ending
Registration date : 2008-05-13

Layout Theme Empty
PostSubject: Re: Layout Theme   Layout Theme Icon_minitimeWed May 28, 2008 4:54 pm

errrmm...darren...this theme... >< orangee
tak boleh tak boleh ...so bright ... xs
n can borrow wan ar??
so "tecnologytic"
lol!
Back to top Go down
View user profile
JunJie
Moderators
JunJie

Number of posts : 181
Location : Mud Valley
Registration date : 2008-05-15

Layout Theme Empty
PostSubject: Re: Layout Theme   Layout Theme Icon_minitimeWed May 28, 2008 4:55 pm

thank goodness... it's brightness is kiling me.l. it's a reject!!!
Back to top Go down
View user profile http://www.m1dl1f3.blogspot.com
joshua
Junior Member
joshua

Number of posts : 58
Registration date : 2008-05-17

Layout Theme Empty
PostSubject: Re: Layout Theme   Layout Theme Icon_minitimeFri May 30, 2008 9:15 pm

me going blind. XD go change the theme before everyone gets blind, darren ><
Back to top Go down
View user profile
JunJie
Moderators
JunJie

Number of posts : 181
Location : Mud Valley
Registration date : 2008-05-15

Layout Theme Empty
PostSubject: Re: Layout Theme   Layout Theme Icon_minitimeFri May 30, 2008 9:35 pm

i aagree.. wyee.. when look at somewhere elso.. i go blind for a second.. then recover bec.. lol.. feels like a flash bang. =.=
Back to top Go down
View user profile http://www.m1dl1f3.blogspot.com
AdmiN-DarreN
Admin
AdmiN-DarreN

Number of posts : 141
Location : KL
Registration date : 2008-05-13

Layout Theme Empty
PostSubject: Re: Layout Theme   Layout Theme Icon_minitimeFri May 30, 2008 9:50 pm

wahaha.. thx to a girl named Orange.. XDD... okay den.. basicly, wat colour u all wan? black?
Back to top Go down
View user profile http://mlcc.forumotion.com
JunJie
Moderators
JunJie

Number of posts : 181
Location : Mud Valley
Registration date : 2008-05-15

Layout Theme Empty
PostSubject: Re: Layout Theme   Layout Theme Icon_minitimeFri May 30, 2008 11:44 pm

dark background... Not so bright font.. erm.. like the 1st theme.. it's PERFECT
perfect i say
PERFECT PERFECT PERFECT!!!!!!!!!!!!!
Wyeee
Back to top Go down
View user profile http://www.m1dl1f3.blogspot.com
kyan_eternal
Junior Member
kyan_eternal

Number of posts : 93
Age : 26
Location : the endless ending
Registration date : 2008-05-13

Layout Theme Empty
PostSubject: Re: Layout Theme   Layout Theme Icon_minitimeSat May 31, 2008 1:03 am

dark background loh..betterr
the first theme... nicest
like wad eric said ...
hahaaa
Back to top Go down
View user profile
joshua
Junior Member
joshua

Number of posts : 58
Registration date : 2008-05-17

Layout Theme Empty
PostSubject: Re: Layout Theme   Layout Theme Icon_minitimeSat May 31, 2008 10:01 pm

POLL TIME lol! black colour nicer la of course
Back to top Go down
View user profile
JunJie
Moderators
JunJie

Number of posts : 181
Location : Mud Valley
Registration date : 2008-05-15

Layout Theme Empty
PostSubject: Re: Layout Theme   Layout Theme Icon_minitimeSun Jun 01, 2008 11:16 pm

erm.. what isit with you and the POLL TIME!! ??
i'm speechless.. hahaha
Back to top Go down
View user profile http://www.m1dl1f3.blogspot.com
AdmiN-DarreN
Admin
AdmiN-DarreN

Number of posts : 141
Location : KL
Registration date : 2008-05-13

Layout Theme Empty
PostSubject: Re: Layout Theme   Layout Theme Icon_minitimeMon Jun 02, 2008 12:32 am

okla... i try find bec dark colour or black wan.. XD
Back to top Go down
View user profile http://mlcc.forumotion.com
JunJie
Moderators
JunJie

Number of posts : 181
Location : Mud Valley
Registration date : 2008-05-15

Layout Theme Empty
PostSubject: Re: Layout Theme   Layout Theme Icon_minitimeMon Jun 02, 2008 12:58 am

YEAH BABY!! This is the PERFECT ONE.. PERFECT CONTRAST!!!
lol
Back to top Go down
View user profile http://www.m1dl1f3.blogspot.com
AdmiN-DarreN
Admin
AdmiN-DarreN

Number of posts : 141
Location : KL
Registration date : 2008-05-13

Layout Theme Empty
PostSubject: Re: Layout Theme   Layout Theme Icon_minitimeMon Jun 02, 2008 2:12 am

Okayy... theme agreed by members..

- Thread Closed -
Back to top Go down
View user profile http://mlcc.forumotion.com
Sponsored content




Layout Theme Empty
PostSubject: Re: Layout Theme   Layout Theme Icon_minitime

Back to top Go down
 
Layout Theme
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Chaos Marauders (Tzeentch)
» 1/24 1956-U-8 Hawaii Kai III
» Dampf KleinBahn Museum
» Dye882003's Mai-Underdog-lovin' (theme of rain) Contest POLL
» Transformer layout question

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Modern Lounge Click n' Connect :: Front Desk :: Forum Feedback and Helpdesk-
Jump to: